۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

پروژه های رایگان برای دانشجویان

پروژه های رایگان برای دانشجویان


كتاب الكترونيكي آموزش پاسكال

Posted: 03 Feb 2010 02:11 AM PST

پاسخ به نظرات :

چهارشنبه 14 بهمن1388 ساعت: 12:50 توسط:حامد

نظر : سلام خسته نباشید بنده دارم روی پروژه کتابخانه کار می کنم ولی در لینک دادنش به پایگاه داده مشکل دارم اگه پروژه ای دراین زمینه دارید یا کتابی لطفآ بذارید ضروری لازم دارم .

پاسخ : سلام حامد جان ، به چه زباني هست پروژه شما تا بدونم راجب چه برنامه نويسي آموزش بزارم .

-----------------

چهارشنبه 14 بهمن1388 ساعت: 12:11 توسط:مهدی

نظر : من یه پروژه برنامه حسابداری می خواستم با vb و بانک اطلاعاتی اکسس کامل باشه.

پاسخ : سلام مهدي جان ، پروژه انبارداري هم حسابداري داره كه در بخش VB هست و ميتوني با يكم كار يه برنامه خوب ازش در بياري . اگه هم برنامه ديگه اي مي خواي به ايميل من پيام بده .

-----------------

سه شنبه 13 بهمن1388 ساعت: 18:18 توسط:زینب

نظر : سلام خسته نباشید اگه میشه برنامه تبدیل عدد به حرف
با زبان c++ برام به ایمیلم بفرستید

پاسخ : سلام زينب خانم . براتون ارسال كردم .

-----------------

خوب براي امروز هم كتاب آموزش پاسكال رو گذاشتم كه كد هاي خوبي داره ، براي فردا سعي مي كنم يك كتاب آموزش html و يك پروژه خوب بزارم .

دانلود در ادامه مطلب با لينك مستقيم >>>

كتاب آموزش اسمبلي به طور كامل

Posted: 02 Feb 2010 11:24 AM PST

سلام

چند وقت ميشه كه خيلي از دوستان درخواست كتاب هاي آموزشي برنامه نويسي هاي مختلف رو داده بودن ، كه از امروز تصميم گرفتم از هر برنامه نويسي بهترين كتابي رو كه موجود هست براي دانلود بزارم . اميد وارم مفيد باشه

براي امروز كتاب آموزش اسمبلي در 3 نسخه به همراه كد هاي آموزشي بسيار مفيد و همچنين سورس كد هاي برنامه .

دانلود در ادامه مطلب با لينك مستقيم >>>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر