۱۳۸۸ بهمن ۲۳, جمعه

Alef dot ir

Alef dot ir


پيكر حجت‌الاسلام فاكر در قم تشييع شد

Posted: 12 Feb 2010 05:20 AM PST

مراسم تشييع پيكر حجت‌الاسلام مرحوم فاكر صبح امروز در قم برگزار شد. به گزارش خبرگزاري فارس از قم، پيكر حجت‌الاسلام والمسلمين محمدرضا فاكر رئيس كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي و عضو مجلس خبرگان رهبري طبق اعلام قبلي جامعه مدرسين حوزه علميه قم و بيت آن مرحوم از ساعت 9 صبح امروز از مسجد امام حسن عسگري (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه تشييع شد. در اين مراسم كه با حضور شخصيت‌هاي برجسته نظام برگزار شد، پس از انتقال پيكر مرحوم فاكر به حرم كريمه اهل بيت(س) نماز ميت از سوي آيت‌الله العظمي مكارم شيرازي اقامه شد. بر اساس اين گزارش قرار است كه پيكر حجت‌الاسلام فاكر روز يكشنبه در مشهد مقدس به خاك سپرده شود. اين عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم روز چهارشنبه پس از تحمل مدت‌ها تحمل درد و رنج بيماري دارفاني را در قم وداع گفت. وي از مدت‌ها به دليل بيماري سرطان در بيمارستان وليعصر بستري بود و به علت نارسايي در كبد به ديار باقي شتافت.  

بيل کلينتون تحت عمل جراحي قلب قرار گرفت

Posted: 12 Feb 2010 05:18 AM PST

"بيل کلينتون" رييس جمهور سابق آمريکا به علت انسداد شريان قلب در بيمارستان بستري و تحت عمل جراحي قرار گرفت. به گزارش ايرنا، رسانه هاي آمريکايي گزارش دادند حال کلينتون مساعد است. همزمان با بستري بودن بيل کلينتون در نيويورک، همسرش "هيلاري کلينتون" در واشنگتن جلسه اي با "باراک اوباما" داشت. رسانه هاي آمريکايي افزودند که کلينتون روز پنجشنبه به علت احساس درد ناحيه قلب به بيمارستان "پريسپترين" واقع در منطقه هارلم نيويورک منتقل شد و سپس تحت عمل باز شدن شريانهاي اکليلي قلب قرار گرفت. "داگلاس بلند" يکي از مشاوران وي حال عمومي کلينتون را پس از عمل خوب توصيف کرد. کلينتون در سال 2004 ميلادي نيز تحت چنين عملي قرار گرفته بود.  

افروغ: 22 بهمن توطئه دشمنان را خنثي کرد

Posted: 12 Feb 2010 05:17 AM PST

استاد جامعه‌شناسي دانشگاه تربيت مدرس، 22 بهمن را تجلي اقتدار ملي و سياسي تمامي مردم جمهوري اسلامي دانست و تاکيد کرد: با توجه به جايگاه مردم در مقبوليت و مشروعيت نظام، حضور گسترده آنان در اين راهپيمايي توطئه دشمنان را خنثي کرد.     مصاحبه اختصاصي ايرنا با عماد افروغ " عماد افروغ " در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايرنا، در پاسخ به سوالي درباره تاثير حضور مردم بر خنثي کردن توطئه‌هاي دشمنان، گفت: اگر اين مردم نبودند، جمهوري اسلامي شکل نمي گرفت و به همين خاطر مردم بخشي از مشروعيت نظام هستند. وي اضافه کرد: اگر مشروعيت را حاوي دو مولفه شرعيت و مقبوليت بدانيم، مردم بخش مقبوليت نظام را شکل مي‌دهند زيرا اين مردم بودند که پذيراي انديشه‌هاي امام شدند؛ اينها مردم متحولي هستند که به خودآگاهي عرفان رسيدند تا پيام الهي امام را دريافت کنند. وي با تاکيد بر اينکه مردم در تعيين مشروعيت نظام نيز جايگاه ويژه اي دارند، اظهار داشت: وقتي اين حضور خود را نشان مي دهد؛ توطئه‌هاي دشمن خنثي مي شود. اين استاد دانشگاه در عين حال گفت: اگر اين ابعاد در نظر گرفته نشود و صرفا آن هم به صورتي آمرانه به خنثي شدن توطئه ها توسط مردم اکتفا شود، توطئه هاي دشمن خنثي نمي شود. ** انديشه هاي حضرت امام عامل اقتدار جمهوري اسلامي است استاد جامعه‌شناسي دانشگاه تربيت مدرس تهران انديشه‌هاي امام راحل را مهمترين مولفه‌هاي اقتدار جمهوري اسلامي در 31 سال گذشته دانست و گفت: اين انديشه‌ها نه تنها يک بعدي و تک ساحتي نبودند، بلکه انديشه‌هاي...

دفاع جالب رئیس MI5 انگلیس از شکنجه

Posted: 12 Feb 2010 05:15 AM PST

رئیس سازمان MI5 (سرویس اطلاعات داخلی) انگلیس در سخنانی از وجود روشهای مختلف شکنجه در سرویسهای امنیتی این کشور و دفاع و این اعمال را هزینه ایستادن در برابر حقیقت توصیف کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه دیلی تلگراف، ژنرال "جاناتان ایوانز" ضمن تائید وجود شکنجه در دستگاه های امنیتی بریتانیا وجود "فرهنگ سرکوب" در این کشور را تکذیب کرد. رئیس دستگاه اطلاعات داخلی انگلیس در مطلبی که برای این روزنامه ارسال کرده می نویسد : هر چند شکنجه در انگلیس وجود دارد اما این شکنجه ها به حدی نیستند که در آمریکا و یا کشورهای دیگر به چشم می خورند.  وی در ادامه وجود شکنجه در انگلیس و همچنین دست داشتن ماموران امنیتی این کشور در شکنجه برخی از زندانیان گوانتانامو پیش از اعزام آنها به کوبا، این شکنجه ها را "هزینه ایستادن در برابر حقیقت" توصیف کرد. رئیس دستگاه اطلاعات داخلی انگلیس در حالی این مطالب را برای دیلی تلگراف ارسال کرده که نقش انگلیس در شکنجه فردی به نام "بینیام محمد" با واکنش مجامع بین المللی مواجه شده است. در همین رابطه در ماه گذشته میلادی گروه حقوق بشر HRW امروز چهارشنبه با انتشار گزارشی اقدام انگلیس در شکنجه زندانیان مظنون به انجام اقدامات تروریستی را ظالمانه و زیرپاگذاشتن قوانین بین المللی خواند. این گروه حقوق بشر با انتقاد از اقدامات انگلیس در شکنجه شهروندان خود این اقامات را بیرحمانه توصیف کرد. این گزارش پس از انجام یک سال تحقیق درباره اقدامات انگلیس در بازداشت و یا مشارکت در بازداشت...

بازتاب گسترده اظهارات هسته‌اي احمدي‌نژاد

Posted: 12 Feb 2010 05:15 AM PST

اظهارات محمود احمدي نژاد رييس جمهور کشورمان در مراسم يوم الله 22 بهمن در ميدان آزادي در رابطه با توليد نخستين محموله سوخت 20 درصدي مورد نياز نيروگاه تهران بازتاب هاي گسترده اي را در رسانه هاي جهان بدنبال داشت. به گزارش ايرنا، شبکه تلويزيوني بي بي سي با پخش تصاوير حضور ميليوني مردم تهران در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن با اشاره به سخنراني رييس جمهور کشورمان گفت: احمدي نژاد مي گويد ايران کشوري هسته اي است و نخستين محموله از اورانيوم غني شده به ميزان 20 درصد را توليد کرده است. گوينده خبر بي بي سي با بيان اين مطلب بدون اشاره به اينکه اورانيوم 20 درصد تنها براي مصرف در نيروگاه هاي تحقيقاتي کاربرد دارد و براي ساخت بمب هاي هسته اي اورانيوم بايد تا غناي بيش از 90 درصد غني سازي شود، مدعي شد: اين اظهارات احمدي نژاد بدين معني است که ايران اکنون مي تواند سوخت مورد نياز نيروگاه تهران و مواد لازم براي ساخت بمب هسته اي را توليد کند. گوينده خبر بي بي سي در ادامه گزارش اين شبکه از راهپيمايي ميليوني مردم تهران گفت: شايد مهمترين سخني که امروز در مراسم سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي عنوان شد، تبديل ايران به کشوري هسته اي بود که رئيس جمهوري ايران آن را اعلام کرد. شبکه تلويزيوني تي آر تي ترکيه در گزارشي در اين رابطه اعلام کرد محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران در سخنراني خود در مراسم سي و يکمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي در ايران...

ترافیک شدید محور هراز در مازندران

Posted: 12 Feb 2010 05:11 AM PST

مرکز اطلاعات راه های مازندران وضعیت تردد در محور هراز را با ترافیک شدید اعلام کرد. به گزارش خبرنگار مهر در ساری، با توجه به تعطیلات اخیر و تعدد سفرهای برون ‌شهری، هم‌ اکنون محور هزار در مازندران بار ترافیکی شدیدی دارد. با توجه به اجرای طرح‌های کنترلی، تمام راه‌های مواصلاتی استان مازندران به جز هراز از ترافیک روانی برخوردار است. رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان را دارند با رعایت کامل موارد راهنمایی و رانندگی، تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنند. هم اکنون محورهای مواصلاتی استان با بارش برف شدید مواجه بوده و برف خفیف و پراکنده در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان در حال باریدن است. تردد وسائل نقلیه در محورهای استان به کندی صورت می گیرد و اکیپ های راهداری و هلال احمر آمادگی کامل برای بروز هر گونه حوادث احتمالی را دارند. مازندران از طریق سه محور فیروزکوه، هراز و کندوان با پایتخت کشور در ارتباط است.  

نظر یک وبلاگ‌نویس سبز درباره راهپیمایی

Posted: 12 Feb 2010 05:09 AM PST

صبح زود با چندتا از دوستام رفتيم آزادي،فهميمدم اون اسب ترواي كه براي ما تعريف كرده بودند، فقط در حد همان راي‏هاي بود كه توي بالاترين گرفت و رفت،از اونجا مستقيم رفتيم آرياشهر،اونجا هم حس كردم تنهاييم. فهميدم كه حتي كروبي(...) را هم تنها گذاشتيم، بسيجي‏ها و طرفدارهاي حكومت خيلي از ما بيشتر بودند با همه اين وجود همراه با چند نفر از سبزها شروع كرديم به شعار دادن كه خيلي زود قلع و قمع و پراكنده شديم. يكي دو ساعتي هست رسيدم خونه و داشتم بالاترين و بقيه سايتها را ميخوندم و واقعن نميدونم چي بگم؟ وقتي لينكهايي شكسته شدن ركورد تعداد بازديد كننده‏هاي بالاترين در يك روز!!! را ديدم و ياد حضور كم رنگ تعدادمون در خيابانها افتادم، يك دفعه گـُر گرفتم و پيش خودم گفتم كاش اينترنت را كلن قطع كرده بودند! منبع: وبلاگ افاضات فدوی(سیخونک)  

آماده‌باش نيروي ضدشورش عربستاني در بقيع

Posted: 12 Feb 2010 05:03 AM PST

در آستانه سالروز رحلت جانگداز نبي مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي (ص) و امام حسن مجتبي (ع) دهها نيروي ضد شورش عربستاني در اطراف قبرستان بقيع، بين الحرمين و ديگر نقاط مسجد النبي به حالت آماده باش در آمدند. گزارش ايرنا به نقل از منابع آگاه حاکيست: اين نيروها به بهانه کنترل اوضاع در صورت بروز درگيري احتمالي بين شيعيان اين کشور و ماموران ستاد امر به معروف و نهي از منکر در نقاط مختلف مسجد النبي (ص) در شهر مدينه مستقر شده اند. هر ساله در چنين ايامي صدها شيعه اين کشور در قالب کاروان هاي زيارتي از شرق عربستان به منظور زيارت حرم نبوي و برگزاري مراسم عزاداري عازم اين شهر مقدس مي شوند. سال گذشته در چنين روزي در نتيجه درگيري شديد بين ماموران اين ستاد با شيعيان اين کشور دهها نفر مجروح و دستگير شدند. برخورد نامناسب ماموران اين ستاد با شيعيان اين منطقه بارها با انتقاد شديد روشنفکران، علماي شيعه و فعالان سياسي اين کشور روبرو شده است.  

نجات دختری که دو ماه در دستشویی حبس بود

Posted: 12 Feb 2010 05:02 AM PST

دختری که توسط پدر و نامادری اش برای دو ماه در دستشویی منزل در شهر فونیکس حبس شده بود از خانه فرار کرد و پلیس را در جریان ماجرا قرار داد . به گزارش آسوشیتدپرس اسکات و آندرا باس دختر چهارده ساله شان را به این خاطر که مدعی بودند غذا دزدیده و در امتحانات مدرسه تقلب کرده هر هفته مورد ضرب و شتم قرار می دادند.در نهایت دختر در روز 4 فوریه  موفق به فرار شد و با دوچرخه اش به سینمای نزدیک خانه رفت و با کمک یکی از اهالی که 50دلار در اختیارش قرار داده بود به فروشگاهی رفته و کمی  غذا و لباس خریده بود چرا که در مدت این دو ماه اجازه عوض کردن لباس را تداشته است و بعد در یک کافی شاپ با پلیس تماس گرفته و موضوع را با آنها در میان گذاشته است . زمانی که ماموران به منزل این زوج سنگدل رفتند پدر خانواده که تصور می کرد هنوز دخترش در دستشویی زندانی است از نبود او اظهار بی اطلاعی کرده بود ولی بررسی  شرایط این دستشویی توسط ماموران پلیس همه چیزرا مشخص کرد . این در حالی است که چهار کودک دیگر نیز دراین منزل زندگی می کنند اما گزارشی مبنی بر بدرفتاری با آنها گزارش نشده است .  

مورینیو به لیگ برتر انگلستان نزدیک تر شد

Posted: 12 Feb 2010 05:01 AM PST

خوزه مورینیو آماده است تا با پرداخت 5/5 میلیون پوند غرامت، به قرارداد خود با اینتر پایان دهد و تابستان به رقابت های لیگ برتر انگلستان بازگردد. به گزارش خبرگزاری مهر، مورینیو در فصل نقل و انتقالات زمستانی با سران باشگاه ایتالیایی دچار مشکلاتی شده است و در گفتگو با رسانه های پرتغالی گفته دیگر دوست ندارد در فوتبال ایتالیا کار کند. مورینیو گفت: در قرارداد من و اینتر بندی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر آنها نخواهند با من کار کنند باید غرامت بپردازند و همچنان اگر من قادر به همکاری با این تیم نباشم، با پرداخت 5/5 میلیون پوند غرامت، از این تیم جدا می شوم. وی که از جانب تیم های لیورپول و منچسترسیتی انگلیس مورد توجه واقع شده در ادامه افزود: من همواره تیم های خود را برای کسانی که در آینده جایگزینم می شوند آماده می کنم. من به همراه اینتر دو جام قهرمانی سری آ را برده ام و با این تیم به مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده ام با این حال می دانم جایگاهم در خطر است. من سیتی بتازگی روبرتو مانچینی را با انعقاد قراردادی 5/3 ساله جایگزین مارک هیوز کرده اما مسئولان این تیم حاضرند پس از شش ماه اقدام به اخراج این مربی کرده و مورینیو را جایگزین وی کنند.  

رای‌ندادن چين به تشديد تحريم‌ها علیه ایران

Posted: 12 Feb 2010 05:00 AM PST

روزنامه "دامينيون پست" نيوزيلند روز جمعه در گزارشي با اشاره به آخرين وضعيت موضوع هسته اي ايران، تاکيد کرد که قطعا چين به تشديد تحريم ها عليه ايران راي نخواهد داد. به گزارش ايرنا، اين روزنامه در ادامه تاکيد کرده است که غربي ها براي اعمال تحريم هاي جديد که در حقيقت شدت بخشيدن به تحريم هاي قبلي بوده است، نياز به همراهي همه قدرت ها دارد، اما در اين بين چين و تا حدودي روسيه تاکيد بر ادامه مذاکرات بين دو طرف دارند. اين روزنامه در ادامه مي افزايد: روسيه گر چه مواضع سرسختي نسبت به اين موضوع ندارد، اما تا کنون موافقت قطعي خود را با تشديد تحريم ها اعلام نکرده است در مقابل چين سرسختانه با اعمال تحريم هاي جديد عليه ايران مخالف است. دامينيون پست نيوزيلند در ادامه تاکيد مي کند: چين همچنان بر سياست عدم دخالت در امور داخلي کشورها اصرار دارد و مخالف اصلي اعمال تحريم ها بر عليه ايران است. اين روزنامه همچنين با اشاره به اقدامات جديد ايران مبني بر غني سازي اورانيوم در مقياس 20 درصد براي توليد سوخت راکتور تحقيقاتي تهران، گفت: آمريکا و کشورهاي غربي از اعلام آغاز غني سازي توسط رييس جمهوري ايران ابراز نگراني کردند، اما در راه اعمال تحريم هاي جديد و يا هر اقدامي ديگري عليه ايران با مشکل بزرگي به نام چين مواجه هستند.  

عکس/ محصولی چتر خودش را هم نمی‌گیرد

Posted: 12 Feb 2010 04:58 AM PST

هنگامیکه در اوائل مهرماه سعید جلیلی برای شرکت در نشست 1+5 و ایران عازم ژنو بود، رسانه‌ها تصاویری از وی منتشر کردند که نشان می‌داد او شخصا در حال حمل وسایلش در فرودگاه است. صدا و سیما گفت این رفتار ساده زیستانه دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران تعجب دیپلمات‌ها و مقامات غربی را برانگیخته است. حتی در مدخل سعید جلیلی در دائرة‌المعارف ویکی‌پدیا صفت بارز او را «ساده زیستی» او ذکر کرده است. به گزارش خبرآنلاین اما ظاهرا صادق محصولی وزیر رفاه و تامین اجتماعی مشی دیگری دارد. او که در گرگان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده چتر خود را نیز حمل نمی‌کند.   

مردم، مردم، خواص

Posted: 12 Feb 2010 04:51 AM PST

چرا بعد از حوادث فتنه گون و تلخ بعد از انتخابات بعضی خواص به رسالت واقعی خود عمل نکردند؟

آنها برنده شدند و ما باختيم

Posted: 12 Feb 2010 04:36 AM PST

خبرنگاران غربي در تهران با وجود حضور ميليوني مردم، مايوسانه بدنبال سبزها و معترضان مي گشتند و به اين موضوع بيشتز از اصل مراسم اهميت مي دادند

واکنش سازگارا به راهپیمایی ملی 22 بهمن

Posted: 12 Feb 2010 03:26 AM PST

sazegara  

عکس/ دیدار مشایی با امیر قطر در 22 بهمن

Posted: 11 Feb 2010 03:03 PM PST

 

تحليل انتخابات88 و آسيب شناسي اصلاحات

Posted: 11 Feb 2010 02:13 PM PST

جريان اصلي اصلاح طلبي زباني نخبه گرا داشت و نمي توانست با توده هاي ارتباط برقرار كند. اصلاح طلبان فرض کردند که اگر سه دهک را داشته باشند، پيروزند آنها فراموش کردند که هفت دهک پايين به شكل ديگري فکر مي کنند و گرايشات و تمايلات آنان چيز ديگري است.

واکنش بالاترین به حماسه 22 بهمن

Posted: 11 Feb 2010 01:37 PM PST

سایت بالاترین، كه در آشوبهاي پس از انتخابات نقش موثري در هماهنگي آشوبگران و ايجاد پيوند ميان معترضان واقعي و گروه هاي ضدانقلاب ايفا كرد، امروز پس از حماسه ملي و بي سابقه 22 بهمن، ديدني بود

پیام تشكر و قدردانی رهبر انقلاب

Posted: 11 Feb 2010 12:43 PM PST

حضرت آيت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پيامی از حضور دهها ميليونی ملتِ شگفتی آفرين ِايران در راهپيمايی 22 بهمن تشكر و قدردانی و تأكيد كردند: دوستان و دشمنان ملت ايران بدانند كه اين ملت راه خود را شناخته و تصميم خود را برای رسيدن به قله پيشرفت و سعادت گرفته است و هر مانعی را از سر راه خود برخواهد داشت. متن پيام به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحيم ملت عظيم الشأن و شگفتی آفرين ايران خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصيرت بی همتايتان كه هميشه در لحظه‌ی نياز،‌ صحنه رويارويی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پيروزی حق ميسازد و نمايشگاهی از عزت و عظمت می آرايد. و سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفريننده‌ی هستی را كه دست قدرت خود را در عزم و ايمان و بصيرت شما نمايان ساخت و در سی و يكمين سالروز تولد جمهوری اسلامی، نيرومندی و سرزندگی اين نظام را كه بر ايمان و اعتماد به نفس ملتی كهن تكيه زده است، بيش از هميشه به رُخ دشمنان كشيد. آيا سی و يك سال آزمون و خطای چند دولت متكبّر و زورگو كافی نيست كه آنان را از خواب غفلت بيدار كند و بيهودگی تلاش برای سيطره بر ايران اسلامی را به آنان تفهيم نمايد؟ آيا حضور دهها ميليون انسان بصير و پُر انگيزه در جشن سی و يك سالگی انقلاب كافی نيست كه معاندان و فريب خوردگان داخلی را كه گاه رياكارانه...

اقامه نماز شكر به شكرانه حضور

Posted: 11 Feb 2010 10:12 AM PST

هيئت رزمندگان اسلام از مردم دعوت كرد به شكرانه حماسه عظيم تظاهرات 22 بهمن و مهر پايان بر فتنه‌گران مراسم شكرگزاري بجا آورند. به گزارش فارس، هيئت رزمندگان اسلام به شكرانه حضور گسترده پنجاه ميليوني مردم ايران در تظاهرات گراميداشت سي‌ويكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و نيز مهر پاياني كه در اين تظاهرات عظيم سراسري بر پيشاني فتنه‌گران كوبيده شد از مردم سراسر كشور خواست تا در مساجد و تكايا مراسم شكرگزاري به درگاه قادر متعال برگزار نمايند. هيئت رزمندگان با تقدير فراوان از مجاهدت ملت ايران در همه صحنه‌ها كه حضور در مراسم معنادار روز 22 بهمن امسال يكي از درخشان‌ترين آنهاست، طي بيانيه اي نوشت: مردم ايران بايد از خداوند كه به آنان نعمت بصيرت و شناخت عميق را عطا كرده است و به آنان امكان داده تا از امواج عظيم فتنه عبور كنند، سپاسگزاري نمايند.  

ناطق نوری: حضور امروز تحکیم پیوند ملت بارهبری بود

Posted: 11 Feb 2010 10:08 AM PST

رئیس بازرسی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه "مسئولان باید به یکدلی ملت اقتدا کنند" گفت: راهپیمایی امروز مردم ایران بیانگر تحکیم پیوند ملت با رهبری و دفاع همه جانبه از منافع ملی بود. حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری در حاشیه سفر به مازندران در گفتگو با مهر در نور اظهار داشت: با این صفا و یکدلی ملت در دفاع از آرمان های انقلاب ، هر کسی در هر فرقه و دسته و جریانی به نظام جمهوری اسلامی لطمه بزند و دل مردم را به درد آورد و راه دیگری برود ، قطعا در پیشگاه الهی رسوا و ریشه کن خواهد شد. وی افزود: حضور پرشور مردم ایران همه ساله در راهپیمایی 22 بهمن برای جهانیان پیام دارد و چشم تمام عالم و رسانه های خارجی به راهپیمایی مردم ایران است. وی با اعلام اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال برای جهانیان پیامی عمیق تر از سالهای گذشته دارد، تصریح کرد: راهپیمایی امروز بیانگر این بود که توطئه ها و فتنه های بیگانگان و دشمنان نمی تواند در صفوف ملت ایران رخنه ایجاد کند و اگر هم مسائلی بین خودشان وجود داشته باشد در واقع مسائل خانوادگی شان است و هر زمان منافع ملی و مصالح کشور مطرح باشد همه یکدل و یکپارچه برای دفاع از منافع ملی، عزم جدی داشته و یک صدا به صحنه خواهند آمد. ناطق نوری با اشاره به اینکه دشمنان همیشه تحلیلهای غیرمنطقی و غیرعقلانی از ایران دارند، بیان داشت: به طور نمونه اگر میلیون ها نفر...

کواکبیان: پشتیبانی ملت از رهبری مهمترین پیام راهپیمایی

Posted: 11 Feb 2010 10:06 AM PST

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: پشتیبانی و حمایت ملت از رهبری مهمترین پیام راهپیمایی 22 بهمن امسال در کشور بود. به گزارش مهر، دکتر مصطفی کواکبیان ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در راهپیمایی 22 بهمن سمنان افزود: مردم نشان دادند که با تجدید میثاق با رهبری و آرمانهای امام راحل همچنان در صحنه دفاع از انقلاب و نظام حضور دارند. کواکبیان با اشاره به اینکه حضور مردم امسال در راهپیمایی ویژگی های خاصی داشته است، گفت: مردم در این حضور نشان دادند که دست از مطالبات بین المللی خود از جمله در بحث مسائل هسته ای برنخواهند داشت. به گفته وی، ویژگی‌های خاص 22 بهمن امسال، وحدت و صفا و صمیمیتی است که آحاد مردم در شرایط کنونی به آن نیاز دارند و وحدت، صفا و یکرنگی از پیامهای این راهپیمایی است. نماینده سمنان در مجلس با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم دشمنان از برخی مسائل داخلی سوء استفاده کنند، گفت: البته در داخل نیز نباید اجازه سوء استفاده به دشمنان داده شود. مصطفی کواکبیان با اشاره به حضور بی نظیر مردم و مشارکت عمومی در صحنه های مختلف گفت: مردم ایران همچنان با وحدت و یکپارچگی به همگان نشان دادند که پایبند به نظام هستند. مدیر مسئول روزنامه مردم سالاری ادامه داد: مردم با این حضور نشان دادند پس از 31 سال پای آرمان‌های خویش ایستاده‌اند و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شرکت وسیع مردم در این راهپیمایی پیامی...

تقدير شوراي هماهنگي تبليغات از مردم

Posted: 11 Feb 2010 09:51 AM PST

  شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي ضمن تقدير از خلق حماسه عظيم حضور و وحدت ملت بزرگ ايران اسلامي در راهپيمايي دشمن شكن يوم‌الله بيست و دوم بهمن 88 آورده است: اينك در طليعه سي و دومين بهار عزت و آزادي در تاريخ پرفروغ و افتخارآفرين انقلاب اسلامي، جبين شكر در پيشگاه حضرت حق مي‌ساييم و از اين‌كه توفيق حضور در شعاع انوار اين نهضت عظيم الهي نصيب‌مان شد، خداوند سبحان را شاكر و سپاسگزاريم. به گزارش ايسنا، در اين بيانيه آمده است: ملت آزاده و سربلند ايران اسلامي! درود و سلام و صلوات خدا و ملائك بر اين همه شور حسيني و شعور سياسي‌تان درود و سلام و صلوات خدا و ملائك بر اين همه خلوص و دلدادگي و ايمان برخاسته از عمق اراده‌هاي پولادين‌تان درود و سلام و صلوات خدا و ملائك بر حماسه و وحدت و انسجام حضور ملي‌تان بر اين همه قدرشناسي و بيدارگري شما دلدادگان انقلاب خميني و نهضت حسيني كه باز هم لحظه‌شناسي و درك زمان و شناخت دشمن، نقشه‌ها و ترفندهاي شوم دشمنان قسم خورده انقلاب را نقش بر آب نموديد و آنان را در رسيدن به اهداف پليد خود ناكام گذاشتيد. ملت رشيد و غيور ايران اسلامي! به درستي كه: "راهپيمايي 22 بهمن 1388"؛ صحنه‌ زيباي خلق حماسه‌ حضور ملي ايرانيان بود "راهپيمايي 22 بهمن 1388"؛ برگ زريني ديگر در دفتر قطور خاطرات و افتخارات ملي مردم شريف ايران بود "راهپيمايي 22 بهمن 1388"؛ تجديد ميثاق دوباره با انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي حضرت امام خميني و مقام عظماي ولايت بود "راهپيمايي...

تلاش رسانه‌هاي غربي براي كم‌رنگ جلوه دادن حضور ...

Posted: 11 Feb 2010 09:44 AM PST

خبرگزاري‌هاي غربي در بازتاب راهپيمايي عظيم مردم ايران در سالروز پيروزي انقلاب ضمن حاشيه‌سازي و برجسته‌كردن برخي حاشيه‌هاي بي‌اهميت تلاش كردند از حضور ميليوني و گسترده مردم در راهپيمايي امروز بكاهند و آن را كم‌رنگ جلوه دهند. به گزارش فارس،خبرگزاري‌هاي غربي از جمله خبرگزاري رويترز و فرانسه خبرهاي خود را بر اساس منابع تائيد نشده و از سايت‌هاي ضد انقلاب بازتاب داده و آن را با آب و تاب پوشش مي‌دادند. رسانه‌هاي بيگانه كه از حضور گسترده مردمي در راهپيمايي 22 بهمن شوكه شده شده بودند در ترفندي رسانه‌اي كوشيدند حواشي اعتراضي و خبرهاي مورد نظر خود را از منابع غيرموثق مانند سايت‌هاي اينترنتي كه ماهيت و عملكردشان حداقل براي مخاطبان حرفه‌اي روشن و آشكار است انتخاب كرده و آن را برجسته سازي كنند تا حداقل از اين راه از اهميت و اعتبار راهپيمايي ميليوني مردم ايران در اين روز باشكوه بكاهند. خبرگزاري رويترز كه با وجود پوشش خبري گسترده ديگر رسانه‌هاي بين‌المللي از راهپيمايي عظيم ملت ايران سكوت اختيار كرده بود، ساعاتي پس از شروع مراسم امروز با مشاهده عظمت ملت ايران سرانجام سكوت خود را شكست؛ اما در كوچك نمايي حضور بيش از پنج ميليون نفري مردم تهران، تعداد جمعيت را به ده ها هزار نفر تقليل داد. اين خبرگزاري انگليسي در گزارشي به نقل از برخي از سايت‌هاي مخالفان مدعي شد كه نيروهاي امنيتي با معترضان درگير شده و براي متفرق كردن آنها از گاز اشك‌آور استفاده كرده‌اند. شبكه تلويزيوني "العربيه " وابسته به عربستان سعودي كه به ارائه گزارش‌هاي ضد ايراني...

حميد روحاني ميهمان امشب در 'ديروز امروز فردا'

Posted: 11 Feb 2010 09:43 AM PST

حجت الاسلام سيد حميد روحاني رئيس بنياد تاريخ‌پژوهي ايران معاصر ميهمان امشب برنامه تلويزيوني «ديروز، امروز، فردا» است. به گزارش فارس«توانا»، برنامه تلويزيوني " ديروز، امروز، فردا " امشب با حضورحجت الاسلام دكتر سيد حميد روحاني رئيس بنياد تاريخ‌پژوهي ايران معاصر از تاريخ پژوهان معاصر در عرصه انقلاب اسلامي بعد از خبر سراسري 22 سيما روي آنتن مي‌رود. سيد حميد روحاني از روحانيون متعهد به انقلاب اسلامي است كه سال‌ها به علت مبارزات عليه رژيم طاغوت در زندان پهلوي مبحوس بوده است.  

عكس/ حضور هاشمي در راهپيمايي ميليوني

Posted: 11 Feb 2010 09:43 AM PST

مدارس و دانشگاه‌ها 25 بهمن تعطيل است

Posted: 11 Feb 2010 09:22 AM PST

كليه مدارس، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي روز يكشنبه 25 تعطيل است. به گزارش فارس، وزارت آموزش و پرورش در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: مدارس كشور در همه مقاطع تحصيلي، يكشنبه 25 بهمن تعطيل است. در اين اطلاعيه آمده است: مدارس كشور يكشنبه 25 بهمن كه بين دو تعطيلي رسمي قرار گرفته، تعطيل است. همچنين كامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري ضمن تشكر از حضور پرشور مجموعه خانواده دانشگاهي اعم از اساتيد، دانشجويان و كاركنان همراه با ملت شريف ايران در راهپيمايي باشكوه 22 بهمن اعلام كرد با توجه به مراسم سوگواري رحلت پيام اكرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن محتبي (ع) و نيز شهادت حضرت امام رضا (ع) در روزهاي شنبه و دوشنبه 24 و 26 بهمن‌ماه به منظور تسهيل حضور دانشگاهيان در مراسم عزاداري، كليه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي در روز يكشنبه 25 بهمن‌ماه تعطيل است.

عكس/ تشییع جنازه استکبار با اسب وکالسکه

Posted: 11 Feb 2010 08:23 AM PST

در مراسم سی و یکمین جشن ملی انقلاب که امروز پنجشنبه در تهران همزمان با سراسر کشور برگزار شد جنازه استکبار در اقدامی نمادین با اسب و کالسکه تشییع شد. گروهی با لباسهای متحدالشکل سیاه و سربندهای زرد لبیک یا خامنه ای به همراه سه درشکه و چندین اسب در حال تشییع جنازه کمونیسم و لیبرالیسم غربی بودند. به گفته یکی از این افراد این گروه پس از سخنرانی رئیس جمهور مبنی بر این که امسال سال تشییع جنازه لیبرالیست غربی است تشکیل شد.  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر